معرفی لب تاب های بازار معرفی شماری از معروف ترین هتل های چهار ستاره باتومی - شهر لپ تاپ

باتومی ساختمانهای مدرن و اقامتگاه های ساحلی بسیاری دارد. این شهر از نظر ویژگی های طبیعی نیز خارق العاده است و پس زمینه زیبایی از تپه های پیچیده شده در میان مه به نوعی به پایتخت تفریحی و گردشگری گرجستان جلوه ای خاص بخشید. با ما در مقاله معروف ترین هتل های چهار ستاره باتومی همراه شوید تا شما را با تعدادی از بهترین هتل های چهار ستاره باتومی آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با هتل های چهار ستاره معروف باتومی برایتان مفید خواهد بود.

این هتل توسط بوکینگ توصیه شد. با وجودی که هتل ورلد پلیس یک هتل چهار ستاره است، اما در میان ۵ هتل لوکس برتر باتومی جای دارد. این هتل سی اتاق دارد که ۱۸ اتاق آن اتاق های استاندارد، ۹ اتاق لوکس و تجملی و سه اتاق دو لوکس یا ویژه هستند. امکانات و قیمت هر کدام از این اتاق ها با دیگری متفاوت است، اما کلیه اتاق ها می توانند از امکاناتی مانند وایفای رایگان، خدمات اتاق، رستوران و صبحانه رایگان استفاده نمایند. این مورد از معروف ترین هتل های چهار ستاره باتومی فاصله اندکی از سواحل دریای سیاه دارد.

پذیرش در هتل از ساعت ۱۴ بوده و زمان تسویه اتاق ها تا ساعت ۱۲ ظهر است. دقت داشته باشید که قبل از رزو کردن اتاق، امکان کنسل یا پرداخت پیش پرداخت را از مسئول هتل سوال کنید. اقامت کودکان زیر شش سال درصورتیکه از تخت های موجود در اتاق استفاده کنند، رایگان خواهد بود. برای کودکان بین ۶ تا ۱۲ سال چنانچه از تخت های اضافه استفاده کنند، شبی ۲۵ لاری گرجستان هزینه دریافت می شود. ضمن اینکه برای افراد بالای دوازده سال چنانچه از تخت های اضافه استفاده نمایند، شبی ۴۰ لاری هزینه اقامت دریافت خواهد شد. هر اتاق این هتل تنها گنجایش یک تخت اضافه را دارد. از ورود حیوانات به محوطه این مورد از بهترین هتل های چهار ستاره باتومی ممانعت بعمل آورده می شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 373 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 1 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.