معرفی لب تاب های بازار دلایل محبوبیت خرید لپ تاپ استوک (کارکرده) - شهر لپ تاپ

لپ تاپ استوک لپ تاپی است که نمی توان آن را در دسته لپ تاپ های نو قرار داد. این لپ تاپ ها به دلایل مختلفی به عنوان کارکرده به فروش می رسد. دلایل خرید لپ تاپ استوک برای کاربران عمدتا به دلیل قیمت مقرون به صرفه ای است که در مقایسه با نمونه نو همین لپ تاپ ها وجود دارد. در این مقاله سعی می کنیم همه دلایل خرید لپ تاپ استوک را به طور کامل توضیح دهیم و شما را با این دسته از لپ تاپ ها در بازار آشنا کنیم.

منظور از لپ تاپ استوک چیست؟

فرض کنید شما می خواهید لپ تاپ مایکروسافت  را برای فعالیت های حرفه ای و تخصصی خود خریداری کنید. طبیعتا از قیمت های لپ تاپ در بازار خبر دارید. قیمت یک لپ تاپ نو با برند مایکروسافت یا اپل برای کاربری هایی مانند مهندسی، رندرینگ یا گیمینگ قیمت های بسیار نجومی است. از طرفی ضرورت برای خرید لپ تاپ نیز نمی تواند مانع فرد شود. در این صورت می توان اقدام به خرید لپ تاپ استوک دل، مایکروسافت، اپل و… با کاربری مدنظر کرد. اما سوال این است، لپ تاپ استوک به چه لپ تاپ هایی گفته می شود؟

لپ تاپ های استوک به لپ تاپ های وارداتی گفته می شود که دسته دوم بوده و بدون کارتن است. این لپ تاپ ها ممکن است از کشورهای اروپایی یا آسیایی وارد شود. اما نکته مهم این است که لپ تاپ های استوک وارداتی از شرکت های سازنده آن به ایران وارد می شود که عمده آن ها در انبارها باقی مانده از همین رو شرکت های سازنده برای خلاصی از این دستگاه ها آن را با قیمتی بسیار پایین تر از نسخه های نو، به کشورهای دیگر می فروشند. البته لپ تاپ های استوک انواع مختلفی دارند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، تا در زمان انتخاب بتوانید گزینه مناسب را انتخاب کنید.

نکته مهمی که درباره دلایل خرید لپ تاپ استوک باید مورد توجه قرار دهید این است، که این لپ تاپ ها مناسب چه کسانی است؟

به فرض اینکه شما نیازمند یکی از انواع مدل لپ تاپ اچ پی هستید اگر بخواهید لپ تاپ حرفه ای مهندسی، طراحی، رندرینگ، گیمینگ و… را خریداری کنید جستجویی در بازار شما را حتما ناامید می کند. قیمت های سرسام آوری که بابت یک لپ تاپ باید بپردازید. در عین حال شما می توانید از همین برند در میان گزینه های استوک با قیمت بسیار مناسب لپ تاپ مورد نیاز خود را خریداری کنید. طبیعتا این خرید برای شما بسیار رضایت بخش تر خواهد بود.

پس پاسخ به این سوال خیلی شفاف است. همه کسانی که از نظر اقتصادی به دنبال لپ تاپی با همه قابلیت های مورد نظر خود هستند می توانند از گزینه استوک یا کارکرده استفاده کنند. در این شرایط محدودی برای انتخاب برند وجود ندارد لپ تاپ سرفیس یا هر برند دیگری را می توانید با گشت و گذاری در فروشگاه آنلاین به روز استوک متناسب با نیاز خود انتخاب  و خریداری کنید.

انواع لپ تاپ های کارکرده استوک

لپ تاپ های استوک انواع مختلفی دارند که در ادامه به مهمترین آن ها اشاره می شود:

لپ تاپ های استوک کار نکرده: این لپ تاپ ها در واقع مانند برخی برندها مثل لپ تاپ لنوو ممکن است به دلیل توقف تولید یک مدل قدیمی شده و در انبارهای شرکت باقی مانده است. در این شرایط لنوو لپ تاپ های قدیمی و توقف تولید شده خود را با قیمت پایین و بدون اینکه کارکرده باشد می فروشد. البته این لپ تاپ ها غالبا بدون کارتن هستند و همین موضوع تا حد زیادی بر قیمت دستگاه تاثیر دارد. بدون کارتن بودن دستگاه ممکن است باعث ایجاد خط و خش روی بدنه لپ تاپ شود که هر کدام از این نواقص تا حد زیادی بر قیمت لپ تاپ تاثیر دارد.

لپ تاپ دست دوم در حد نو: دسته دیگری از لپ تاپ های استوک آن هایی که است تنها برای تست توسط مشتری چند روز استفاده شده و از خرید آن پشیمان شده است. حتی ممکن است این لپ تاپ بدون استفاده تنها چند باری روشن و خاموش شده باشد. این لپ تاپ ها کاملا نو و سالم هستند اما به عنوان دست دوم با قیمت بسیار پایین فروخته می شود. مثل لپ تاپ دست دوم اچ پی که ممکن است شرکت تولید کننده برای تست رندوم دستگاه را چند مرتبه روشن و خاموش کرده اند.

لپ تاپ دست دوم کارکرده: برخی لپ تاپ ها نیز به طور کامل اما در زمان محدود  نهایتا یک ماه کارکرده اند. اما در دسته کارکرده و دست دوم قرار می گیرد و نسبت به انوع قبلی با قیمت کمتری به فروش می رسد.

آنچه در میان این لپ تاپ ها مشترک است تفاوت فاحشی است که در قیمت آن برای خریدار نسبت به انواع نو دیده می شود. همین موضوع را می توان یکی از اصلی ترین دلایل خرید لپ تاپ استوک دانست.

دلایل محبوبیت لپ تاپ استوک در ایران

شاید برای شما سوال باشد که دلایل خرید لپ تاپ استوک و محبوبیت آن در میان مشتریان چیست. به طور مثال خرید لپ تاپ استوک لنوو چه مزیتی می تواند برای کاربر داشته باشد که نسبت به آن رغبت دارد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت قیمت دلیل اصلی اقبال و محبوبیت این لپ تاپ ها است. علاوه بر اینکه تمامی این لپ تاپ ها در حد نو و سالم بوده بنابراین کاربر می تواند با کمترین هزینه بهترین لپ تاپ باکیفیت را متناسب با نیاز خود خریداری کند.

به طور خلاصه می توان درباره مزایای خرید لپ تاپ های استوک گفت:

انتخاب لپ تاپی با کیفیت بالا، برند اصل و با قیمتی مناسب که هدف خریدار را با همه انتظاراتی که از آن دارد برآورده می کند.

جمع بندی

خرید لپ تاپ کارکرده سرفیس یا هر برند دیگری با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در کنار کیفیتی که با نسخه نو برابر می کند شاید از مهمترین دلایل خرید لپ تاپ استوک به شمار آید. از آنجا که طی سال های اخیر تورم و گرانی ارز باعث شده تا قیمت لپ تاپ افزایش سرسام آوری داشته باشد از همین رو لپ تاپ های استوک، کارکرده و دست دوم برای مشتریان به گزینه ای محبوب و قابل اعتنا تبدیل شده است. از همین رو فروشگاه های زیادی در کشور در زمینه فروش لپ تاپ های استوک فعالیت دارند.

لپ تاپ استوک و کارکرده در واقع این شرایط را برای مشتری فراهم می کند تا با مناسب ترین هزینه، با کیفیت ترین لپ تاپ را به تناسب نیاز خود آن هم از برندی که مدنظر دارد، خریداری کند. این در حالی است که فرد هرگز نمی تواند لپ تاپ های نو را با این قیمت ها در بازار خریداری کند. به طور کلی می توان گفت مهمترین دلیل محبوبیت و  انگیزه مشتریان از خرید لپ تاپ های کارکرده و استوک قیمت مقرون به صرفه در کنار کیفیت بالا است.

نکته مهمی که در زمان خرید لپ تاپ باید به آن توجه کنید تست سلامت لپ تاپ  و نیز تضمین سلامت و اصالت کالا از سوی فروشنده است. نکاتی که شما می توانید در خرید لپ تاپ از فروشگاه آنلاین به روز استوک مشاهده و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 356 views بار دسته بندی : لپ تاپ تاريخ : 12 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.