معرفی لب تاب های بازار مبل شویی در منزل با مواد نانو - شهر لپ تاپ

نانو شویی یکی از کارهایی است که این روزها سرویس کاران مبل شویی در منزل برای شستشو استفاده می کنند. ما در تهران و تمامی مناطق تهران از مواد نانو برای تمیز کاری و نظافت مبلمان استفاده می کنیم. استفاده کردن از مواد نانو بسیار آسان می باشد. و سرویس کاران مبل شویی ما می توانند به راحتی آن را با سایر شامپو های مبل شویی جایگزین کنند.

مبل شویی های زیادی در سراسر تهران وجود دارند که با این مواد مبل شویی می کنند. اما کسانی که از این مواد برای شستشوی مبلمان استفاده می کنند. خدماتی با کیفیت تر و کم هزینه تری را به مشتری هایشان تحویل می دهند.

مبل شویی جاوید با سال ها تجربه کاری خود در تهران تمام این خدمات ها را با ضمانت نامه کتبی برای مشتری انجام می دهد. انجام خدمات با کیفیت برای مشتری بسیار بهتر و مفید تر می باشد تا انجام خدمات با هزینه های کمترو این برای مشتری بسیار ضروری می باشد. ما در تهران تمتمی خدماتی که مربوط به قالی شویی و مبل شویی باشد را برای شما عزیزان انجام می دهیم.

نحوه شستشوی مبل شویی در منزل

ششتشوی مبلمان درمنزل با مواد نانو مستلزم یک سری دستگاه هایی است کهدر زیر به آنها اشاره می کنیم. تمامی سرویس کاران مبل شویی از این دستگاه ها برای شستشوی مبلمان استفاده می کنند.

دستگاه جارو برقی: جارو برقی هایی که سرویس کاران مبل شویی از آنها استفاده می کنند. به جارو برقی های صنعتی معروف می باشد. و این جارو برقی ها از سه موتوره و دو موتوره و یک موتوره تشکیل شده اند. که براساس موقعیت و میزان کاری که مشتری دارد سرویس کاران از این موتورها برای جمع آوری آب استفاده می کنند. این جارو ها به قدری قدرتمند هستند که وقتی با آن روی مبل ها را وکیوم می کنیم. تمامی سطح پارچه مبلمان خشک و تمیز می شوند.

دستگاه پمپ: پمپ همام مخزن ۲۰ لیتری است که در بسیاری از موارد برای سم پاشی منازل و درختان از آنها استفاده می کنند. این دستگاه با آب پر می شود و با مواد نانو مخلوط می گردند. با استفاده از اهرمی که در بالای آن تهویه شده است. این مخزن پر فشار می شود و آماده ارائه خدمات می گردد.

دریل: دریل یکی از ابزار های مهم برای مبل شویی در منزل می باشد. که انواع مختلفی دارد اما در کار ما جنسیت و مارک دریل زیاد مهم نیست. و همه این دریل ها برای ما کار مشخصی را انجام می دهند. دریل در سر آن فرچه ای تهویه شده است که دو قسمت می باشد. یک قسمت آن چرخشی و کار پاک کنندگی را بر عهده دارد. و قسمت بیرونی آن نیز نگه دارنده کف می باشد. و این دستگاه رکن اصلی شستشوی مبلمان را بر عهده دارد.

شماره های تماس مبل شویی در منزل

تمامی شرکت هایی که در تهران برای شستشوی مبل در منزل تاسیس شده اند. در ابتدای تاسیس شرکت ابتدا به فکر خریدن خط و شماره هایی برای کار مبل شویی بوده اند. و برای این که بخواهند خدمات خود را به مشتری ها نمایش دهند . و بتوانند که مشتری هایی را جذب شرکت خود کنند. نیازمند چندین خط بوده اند که ما هم چندین شعبه فعال در سراسر تهران را داریم.

۲۲۸۷۴۵۳۱

 

۴۴۸۲۷۴۶۴

 

۴۴۰۳۹۲۱۷

 

۶۶۹۳۲۴۷۳

 

۴۴۰۳۹۳۱۴

 

تمامی این شعبات در سراسیر تهران فعال می باشد. و آماده ارائه بهترین خدمات مبل شویی در منزل با مواد نانو می باشد. شما عزیزان و مشتری های عزیز در هر کجای تهران بزرگ باشید. می توانید با یکی از شعبات مبل شویی جاوید تماس حاصل بفرمایید. و خدمات خود را برای انجام و تمیزکاری رزرو کنند. سرویس کاران ما در کمترین زمان ممکن خود ر ابرای انجام خدمات می رسانند. و بهترین خدمات را تحویل شما عزیزان می دهند.

خدمات مبل شویی در منزل با مواد نانو

همان گونه که در بالا عرض کردم تمام خدمات این شرکت با مواد نانو و با ضمانت نامه کتبی انجام می شود. و ما د ر شرکت مبل شویی جاوید تمام خدمات زیر را با قیمت های زیر انجام می دهیم.

  • شستشوی انواع مبل های نه نفره راحتی و استیل در منزل و تهران با ضمانت نامه کتبی ۵۵۰۰۰۰ تومان
  • شست و شوی انواع فرش های ماشینی، اعلا، ابریشم و دست بافت در منزل با ضمانت متری ۲۵۰۰۰ تومان انجام می شود.
  • شستشوی انواع مومکت های چسبی در منزل متری ۲۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت شستشوی خوشخواب های دو نفره در منزل مشتری ۳۵۰۰۰۰ تومان و قیمت خوشخواب های یک نفره در منزل ۲۵۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • هزینه هر عدد میز نهار خوری و صندلی های اداری ۴۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت شستشوی صندلی های انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل با ضمانت نامه ۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد.

شستشوی مبلمان در منزل

مبل ها در منزل مشتری با هم دیگر بسیار متفاوت می باشد. و در اصل یعنی تعداد زیادی مبلمان برای شستشو داریم. که تمامی این مبل ها در منزل قابل شستشو و تمیز کاری می باشند. ما در تهران برای انجام خدمات مبلمان شما ضمانت نامه صادر می کنیم. تا خیالتون بابت شستشوی مبلمان و تمیز کاری مبلمان در منزل راحت و آسوده باشد. و اما مبل هایی که در بازار وجود دارند و قابل شستشو می باشند.

  • مبل های راحتی
  • مبل های استیل و تمام پارچه
  • صندلی های نهارخوری
  • مبل های مازاراتی و ترک
  • مبل های چینی
  • صندلی های ماشین
  • مبل های ال و کفی و کوسن

و هر نوع مبلمانی که در بازار وجود داشته باشد با ضمانت نامه کیفیت ما تمام این مبل ها را شستشو می دهیم. شستشو ی تمامی این مبل ها در منزل انجام می شود و مشتری های عزیز برای تمیز کاری و نظافت مبلمان خود در منزل نباید هیچ نگرانی داشته باشند. چرا که سرویس کاران مبل شویی ما در تهران برای انجام خدمات با کیفیت به مشتری سال ها تلاش کرده اند. و جزو متخصصین برگزیده تهران نیز محسوب می شوند. ما خوشحالیم که بتوانیم بهترین خدمات را با بهترین سرویس کاران مبل شویی جاوید تجربه کنید.

تجربه ای که برای بار اول با مبل شویی جاوید کسب خواهید کرد. تا اخرین روزهایی که مبل در خانه خود دارید را فراموش نخواهید کرد. پون سرویس کاران مبل شویی ما برای انجام این کار سال ها مهارت کسب کرده اند. و ساله ا تلاش کرده اند تا بتوانند در منطقه جزو بهترین ها باشند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 491 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 16 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.