معرفی لب تاب های بازار مایکروسافت احتمالا روی لپ‌تاپ گیمینگ سرفیس با نمایشگر 165 هرتزی کار می‌کند - شهر لپ تاپ

سری سرفیس مایکروسافت شامل دستگاه‌های مختلفی می‌شود، با این حال جای خالی یک محصول قدرتمند برای گیمرها میان آن‌ها حس می‌شود. حالا طبق گزارشی جدید، مایکروسافت روی یک لپ‌تاپ گیمینگ سرفیس با مشخصات فنی قدرتمند کار می‌کند.

مایکروسافت تا به امروز بیشتر روی محصولات باریک و سبک تمرکز کرده که همین موضوع مانع از تجهیز آن‌ها به قطعات قدرتمند می‌شود. اما به نظر می‌رسد ردموندی‌ها برنامه دیگری برای آینده دارند.

مشخصات احتمالی لپ‌تاپ گیمینگ سرفیس مایکروسافت

طبق گزارشی جدید، این لپ‌تاپ به نمایشگر ۱۶ اینچی PixelSense Flow با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز می‌شود و رفرش ریت ۱۶۵ هرتز خواهد داشت. این نمایشگر همچنین از فناوری دالبی ویژن پشتیبانی خواهد کرد.

ظاهرا مایکروسافت برای این محصولش به سراغ پردازنده اینتل Core i7-12700H با ۱۴ هسته و Core i5-12500H با ۱۲ هسته می‌رود که هردوی آن‌ها بخشی از پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل محسوب می‌شوند.

این محصول احتمالا در دو نسخه با ۱۶ و ۳۲ گیگابایت رم از نوع LPPDR4x از راه می‌رسد و در بالاترین نسخه‌اش از گرافیک RTX 3070 Ti با ۸ گیگابایت حافظه اختصاصی بهره می‌برد. نسخه دوم با پردازنده Core i5 هم ظاهرا با گرافیک RTX 3050 Ti با ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی به فروش می‌رسد.

از سایر مشخصات احتمالی لپ‌تاپ گیمینگ سرفیس می‌توان به فضای ذخیره‌سازی SSD از ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت تا ۲ ترابایت، شارژدهی ۱۵ و ۱۶ ساعته (با توجه به پردازنده)، سه پورت USB 4.0، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و همچنین پورت سرفیس کانکت اشاره کرد.

در حال حاضر اطلاعی از قیمت و همچنین تاریخ معرفی و عرضه این محصول نداریم، با این حال مایکروسافت به‌زودی کنفرانس مربوط به سرفیس را برگزار می‌کند و احتمالا با این لپ‌تاپ روبه‌رو می‌شویم. البته این احتمال هم وجود دارد که در نمایشگاه CES 2023 ردموندی‌ها دست به رونمایی از این محصول بزنند، اما کنفرانس مخصوص سرفیس گزینه محتمل‌تری به نظر می‌رسد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 292 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 13 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها