معرفی لب تاب های بازار لنوو از لپ تاپ گیمینگ IdeaPad گیمینگ کروم‌بوک 599 دلاری رونمایی کرد - شهر لپ تاپ

لنوو کروم بوک جدیدی برای گیمرها معرفی کرده است. این دستگاهIdeaPad Gaming Chromebook نامیده شده و از سرویس‌های استریم بازی مانند Amazon Luna، Nvidia GeForce Now و Xbox Cloud Gaming پشتیبانی می‌کند.

مشخصات لپ‌تاپ گیمینگ جدید لنوو

از نظر مشخصات، کروم بوک گیمینگ لنوو دارای یک پنل ۱۶ اینچی IPS با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است. نمایشگر دستگاه از حداکثر نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و گستره رنگ sRGB را پوشش می‌دهد. این پنل دارای گواهی TÜV Rheinland Low Blue Light است که باعث می‌شود، پس از کار (بازی) کردن زیاد با آن، چشم‌ها خسته نشوند و حداکثر روشنایی آن به ۳۵۰ نیت می‌رسد.

دو گزینه CPU برای این دستگاه وجود دارد و مشتریان می‌توانند بین دو پردازنده Core i3-1215U یا Core i5-1235U اینتل یکی را انتخاب کنند. گزینه i3 دارای دو هسته عملکرد، چهار هسته بازده و هشت رشته است. در مقابل، مدل i5 با دو هسته عملکرد، هشت هسته کارآمد و در مجموع دوازده رشته همراه شده است.

لپ تاپ جدیدی لنوو دارای ۸ گیگابایت رم LPDDR4x و گزینه‌های ذخیره‌‌سازی متعددی از جمله ۱۲۸ گیگابایت حافظه فلش eMMC، حافظه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی M.2 SSD است که می‌توان از بین آن‌ها انتخاب کرد.

برای صدا، این لپ تاپ دارای چهار اسپیکر ۲ واتی است و همچنین یک وب کم ۱۰۸۰p دارد. همانطور که از یک دستگاه گیمینگ انتظار می‌رود، لنوو یک صفحه کلید کامل با نور پس زمینه RGB نیز به کاربران ارائه کرده است.

در مورد پورت‌ها، یک جک صوتی ترکیبی ۳٫۵ میلی‌متری، یک اسلات کارت میکرو SD، دو پورت USB 3.2 Type-A و دو پورت USB 3.2 Type-C روی این دستگاه وجود دارد. تمام نسخه‌های این لپ تاپ دارای ابعاد ۳۵۶٫۵ در ۲۵۳ در ۱۹٫۹۵ میلی متر هستند و وزن آن ۱٫۸۲ کیلوگرم است.

در نهایت، لنوو فقط اعلام کرده که این دستگاه اواخر این ماه با قیمت ۵۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. تاریخ عرضه دقیق آن هنوز اعلام نشده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 150 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 13 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها